logo
0

Livrare

Livrarea se efectueză cu ajutorul curierului.
Puncte de preluare:
Oferim de asemenea şi posibilitatea de a prelua coletul de la un punct de preluare. La efectuarea comenzii alegeţi din listă un punct de preluare apropiat Dvs. şi puteţi plăti acolo chiar şi pe loc. Unele puncte de preluare sunt deschise până noaptea târziu şi chiar în weekend. Pentru alte informaţii, locaţiile punctelor de preluare şi programul lor, aflaţi pe următorul site:
 
 
De asemenea pe site aveţi posibilitatea de a urmări pe baza numărului coletului, locaţia actuală.
La livrare vă rugăm să verificaţi coletul. Dacă coletul prezintă deteriorări, este necesar completarea unui formular de daune, în prezenţa şoferului. Deteriorarea fizică a coletului, vă rugăm să o semnalaţi, şoferului, înaintea semnării actelor de primire. Datorită politicii companiilor de livrare, reclamaţile ulterioare semnării actelor de primire, nu vor fii luate în considerare.
  • Comandați până la ora 13:30 și mărfurile vor părăsi depozitul în aceeași zi. Timp de livrare estimat 2-4 zile lucrătoare.
  • Livrarea se efectuează în zile lucrătoare, între orele 8:00 – 17:00.
  • În punctele de preluare, coletul vă stă la dispoziţie 7 zile.
  • În ziua livrării veţi primi un e-mail şi un SMS cu datele livrării (sau a punctului de preluare), care va conţine şi datele de contact al şoferului.
  • Costul transportului:
    Pentru unele produse speciale vă oferim livrare GRATUITĂ. În cazul altor produse, la livrarea la punctele de preluare costul este 8 RON, iar la livrarea la adresă costul este 25 RON. Puteţi verifica tarifele actuale în cursul efectuării comenzii.
    Transport de calitate!
    Înaintea predării coletului transportatorului, produsul este controlat vizual în depozitul nostru pentru a detecta eventualele daune exterioare. După aceasta produsul este împachetat într-o cutie. Cutia este căptuşită, ca produsul să nu se mişte, după care este lipită şi predată curierului. Produsul astfel verificat şi împachetat este preluat de curier şi transportat în depozitul central, de unde a doua zi este livrat la adresa menţionată de dumneavoastră.
    Suntem foarte atenţi la calitatea transportului, de aceea fiecare colet este marcat cu eticheta „Fragil”. Punem mare accent pe manipularea şi predarea cu grijă a coletelor.
    Este de la sine înţeles să vă ţinem la curent cu decursul livrării. În ziua livrării veţi primi e-mail şi SMS în care va fi menţionat ora livrării, determinat în intervale de 60 de minute, astfel având posibilitatea modificării şi controlării procesului. Suntem convins că atât dumneavoastră cât şi noi vom fi satisfăcuţi de calitatea livrării.